Avatar billede zimmerman Nybegynder
22. april 2009 - 16:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webside til at tjekke PC- og browser-informationer

Kender nogen en god webside på engelsk til at tjekke en brugers opsætning: browser version (inklusiv cookies opsætning), flash - evt også styresystem mm.

Gerne i stil med: http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
22. april 2009 - 17:19 #1
Avatar billede zimmerman Nybegynder
22. april 2009 - 19:06 #2
Tak. Den har rigtig mange info, men i forhold til TDC er den slet ikke så overskuelig og "designet", og dermed ikke så anvendelig til at hjælpe almindelige slutbrugere til at beskrive de vigtigst PC/ browser konfigurationer.

Jeg fandt selv en anden, men den er også lidt "nørdet".
Avatar billede zimmerman Nybegynder
23. april 2009 - 09:38 #3
Den jeg fandt var denne: http://www.alanwood.net/demos/browserinfo.html

Er der nogen, der kender en lidt mere overskuelig og "tjekket"?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. april 2009 - 09:56 #4
#3 den passer bestemt ikke..
(den skriver en del fejl)
Avatar billede zimmerman Nybegynder
23. april 2009 - 10:34 #5
Tak - godt at vide. Er der fejl, hvad angåer cookies (cookie support)?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. april 2009 - 17:37 #6
Nej pjat (glemte at læse)..

(Hvis du bruger en forældet Netscape-browser, så det første nummer er dens versionsnummer.
Hvis du bruger en anden browser, så det første tal er enten (a) Netscape version, som din browser hævder at være kompatible, og den version af din browser vises blandt de øvrige oplysninger, eller (b) version af din browser)..
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
24. april 2009 - 04:09 #7
fandt lige et par stykker..

LINK www.ip-adress.com

LINK http://showip.net
Avatar billede zimmerman Nybegynder
24. april 2009 - 09:54 #8
Tak - stadig er de dog ikke på højde på TDC siden - hvad angår oplysninger, desgin og brugervenlighed.

Jeg holder den åben lige lidt endnu.
Avatar billede zimmerman Nybegynder
07. maj 2009 - 11:03 #9
Fint - IWJ:point