Avatar billede dennislassen Praktikant
23. april 2009 - 18:47 Der er 4 kommentarer

PS3 på trådløst internet

Hej håber i kan hjælpe, mit problem er at jeg har fået en PS3 men kan ikke fa den til at logge på det trådløse internet. Jeg er løbet tør for ideer nu, når jeg fjerner krypteringgen (WPA) på min Router (en Netgear MR814 V3) kan jeg godt logge på med min PS3 men ikke når krypteringgen er slået til, jeg har bærbar og iphone og begge disse enheder har intet problem med at logge på.

håber i kan hjælpe

MVH Dennis.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
23. april 2009 - 18:50 #1
Hej..

Prøv at kigge her..

LINK http://www.eksperten.dk/spm/818294
Avatar billede dennislassen Praktikant
23. april 2009 - 19:14 #2
Ja jeg har været den igennem men uden held min PS3 vil stadig ikke hente en IP.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
23. april 2009 - 23:13 #3
Hejsa ved ikke hvordan du prøver at fange dine indstillinger på din ps3

Faldt lige over denne tråd
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=psnetwork&thread.id=58417

De kommer med en masse ideer håber en af dem kan hjælpe dig.

Jeg køre selv på wireless og er helt uden problemer, den henter ip automatisk køre med Dlink router...

Mit forslag ville være at måske prøve at skrive Manuel ip ind i stedet for automatisk, da du så ved hvad der sker.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
13. maj 2009 - 12:43 #4
Virkede det? :) Hvis ja må du da gerne mark mit svar