Avatar billede loxx-- Nybegynder
23. april 2009 - 22:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC højttalere til spil?

Jeg er på udgik efter et sæt PC højttalere, som primært skal anvendes til spil.

De skal ikke bruges til musik/film, da det kører via mit anlæg i stuen.

Højttalerne skal således stå på skrivebordet ved pc'en (altså rimelig tæt ved mig).

Jeg vil helst have 2.0 (ingen sub), men hvis man får væsentligt bedre ved 5.1 eller noget så bare kom med forslag.

Jeg har kigget på disse:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=472198&searchArea=&Soegeord=
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
23. april 2009 - 22:46 #1
helt fine højtalere, efter hvad jeg har hørt, så når man skal spille cs, skal der være så lidt bas som muligt.. for at forhøje skridt effekten, og skud effekten, så du kan høre hvor skudet/personen kommer fra..
Avatar billede loxx-- Nybegynder
23. april 2009 - 22:47 #2
Det er primært spil som WoW, Diablo, Starcraft m.v.
Avatar billede bumble Praktikant
23. april 2009 - 23:31 #3
Jeg rammer muligvis helt ved siden af. Men har du overvejet hovedtelefoner istedet for højtalere?
Avatar billede loxx-- Nybegynder
24. april 2009 - 17:39 #4
Det er ikke aktuelt - gider ikke have dem på.
Avatar billede bumble Praktikant
25. april 2009 - 15:29 #5
Jeg prøver ikke at sige at creative er noget lort, men både Jamo og JBL, der begge lever af at lave højtalere, har lavet computer setups, jeg vil mene det er et rimelig validt argument for at du formentlig får en bedre lyd ved at købe fra dem istedet for creative. De har årelang erfaring, det kan creative ikke ligefrem pryde sig med (De har muligvis årelang, men de har ikke fået en masse specifik viden ved produktion af kvallitets højtalere).

Derudover ville jeg selv, hvis jeg skulle vælge imellem de vanlige mærker, altid vælge Logetech, men det er nok en smagssag, jeg har en ting for Logitech såvel som Asus og andre udvalgte mærker.
Avatar billede loxx-- Nybegynder
09. januar 2011 - 13:55 #6
!