Avatar billede black-vise Nybegynder
27. april 2009 - 22:56 Der er 1 kommentar

Søger en php & mysql programør

Hej derude.
Søger en frisk programør, til at hjælpe med at lave nogle rettelser og rette nogle fejl af min hjemmeside www.bredbaandspriser.com , det meste af programmeret, men mangler hjælp til det sidste.. Håber der er en derude der er frisk på sådan en opgave..
Avatar billede thb Nybegynder
28. april 2009 - 01:28 #1
Du er velkommen til at sende opgave beskrivelse og andre tanker til mig via http://www.benfis.dk/kontakt/