Avatar billede Line1979 Nybegynder
28. april 2009 - 13:10 Der er 1 kommentar

hotmail kontakter slettet af virus?

Min hotmail har sendt spam ud til alle mine kontakter i søndags, og efterfølgende er alle mine kontakter slettet. Også i Messenger.

Jeg bruger min hotmail på flere forskellige computere, så ved ikke om der er virus på en af dem, eller om det er som det er selve min hotmail der blever hacket?

Hvad skal jeg gøre, er det nok at skifte mit kodeord, skal jeg formatere samtlige computere jeg bruger, eller hvordan stopper jeg dette?

Mvh

Line Thisen
Avatar billede tingna Nybegynder
28. april 2009 - 13:15 #1
Jeg var ude for det samme sidste år... Jeg skiftede password og der er ikke sket noget siden.
Se også her: http://www.eksperten.dk/spm/840264