Avatar billede andersen_1606 Nybegynder
30. april 2009 - 15:12 Der er 2 kommentarer

Hvordan slettes folk fra ens netværk i Windows Live?

Reelt ønsker jeg, at alle i netværket kommmer ud og starter forfra med at invitere dem ind, men ellers er det "blot" et par stykker, som ikke skal være i netværket mere.

På forhånd tak.
Avatar billede j3ppah Novice
30. april 2009 - 15:30 #1
Altså hvis det er fordi du ønsker at benytte ny email eller lignende, kan du lave en import og export af kontakt personer...
Ellers højreklikker du på personerne, trykker blocker -> og så trykker du "personen må heller ikke se når jeg er online"
Og så kan du ellers invitere dem igen, MENER JEG! Er faktisk lidt i tvivl, om de bliver blockeret så de ikke kan komme ind igen 100%, men lav en test bruger og prøv
Avatar billede andersen_1606 Nybegynder
30. april 2009 - 16:07 #2
Tak for dit svar - jeg tror, at jeg give lidt information, da ovenstående rammer lidt for "hårdt" og dermed utilsigtet.

Jeg ønsker at bibeholde personerne på min msn, så jeg kan chatte etc med dem. Men - nogle af dem er på mit netværk, hvor jeg tidligere har accepteret, at de deler netværk med mig (man kan feks se, "XYZ er koblet til ABC's netværk"). Og det der dette netværk, som de skal væk fra, men jeg vil bibeholde dem som msn kontaktpersoner (ellers kan jeg blokere som du skriver).

Håber dette afklarer det lidt mere.