Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
09. maj 2009 - 17:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

LAN virker, men ikke Internet

Hej.

Jeg sidder her med en computer, som havde nogle problemer med at logge ind, grundet nogle DLL filer, så kunne jeg ikke logge på brugeren i Windows XP.  Jeg valgte at udfører en genoprettelse til et tidligere tidspunkt, og det hjalp.

Men nu virker Internettet ikke.

Jeg får fint tildelt både ip, dns m.v. og kan forbinde til andre computerer på netværket.

Jeg har så prøvet at sætte et nyt netværkskort i, kun med samme resultat. Internettet virker fint på alle andre computere.

Jeg har prøvet at køre Winsock fix, fordi det måske kunne være noget i registeringsdatabasen, som var ødelagt efter genoprettelsen, men uden held.

Jeg er virkelig på bar bund her, er der nogen der kan komme med nogle foreslag?

Mvh.

Denni
Avatar billede jjbirk Nybegynder
09. maj 2009 - 18:09 #1
Hvad med routeren spærer den ikke for den pcer, har du undersøgt det
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
09. maj 2009 - 18:59 #2
Har prøvet på flere forskellige internet opkoblinger.
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
09. maj 2009 - 19:53 #3
Har løst problemet. Windows opdateringen KB951748 skabte problemer. Den er fjernet og det spiller bare nu :)