Avatar billede pejsen Nybegynder
11. maj 2009 - 11:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Undgå Select og Selection

Hej

Hvordan løser jeg nedenstående?

Jeg ønsker at indsætte eks. 70 liner(Dynamisk område) fra Ark "Tilbud" i Ark "Ordrebekræftelse mellem Row 8 og 72.( Der står tekst fra Row 72 og nedefter.

Sheets("Tilbud (kunde)").Rows("8:" & mylastrow.Row - 1).Copy Sheets("Ordrebekræftelse (kunde)").Rows("8:8").Offset(-1, 0).EntireRow.Insert Shift:=xlDown.

Jeg vil gerne undgå :

Sheets("Ordrebekræftelse (kunde)").Rows("8:8").Select
ActiveCell.EntireRow.Offset(1).Insert Shift:=xlDown
Avatar billede pejsen Nybegynder
11. maj 2009 - 11:10 #1
Sheets("Tilbud (kunde)").Rows("8:" & mylastrow.Row - 1).Copy Sheets("Ordrebekræftelse (kunde)").Rows("8:8").Offset(-1, 0).EntireRow.Insert Shift:=xlDown

Insert Shift:=xlDown virker ikke!!
Avatar billede pejsen Nybegynder
11. maj 2009 - 11:31 #2
Ups! Løsning lå lige foran næsen på mig. Undskyld!!

        Sheets("Tilbud (kunde)").Rows("8:" & mylastrow.Row - 1).Copy
        Sheets("Ordrebekræftelse (kunde)").Rows("8:8").Insert Shift:=xlDown
Avatar billede jonasboege Praktikant
11. maj 2009 - 13:08 #3
Det lyder som om, du har forstand på det.. kan du ikke lige svare på mit spørgsmål - oprettet her: http://www.eksperten.dk/spm/873966
Hvis ikke så bare ok!