Avatar billede bjergbus Nybegynder
08. juli 2001 - 16:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forening

Hvilket økonomistyringsystem vil være lettest at bruge når man lave et foreningsregnskab. Ca 500 betalende medlemmer (betaler via PBS), ca 100 konti.
Jeg har følgende i tankerne: C5 light, PCPLUS, WinRegn Finans, pcfirma.

Tilsvarende spørgsmål for en hånboldklub.
08. juli 2001 - 19:01 #1
Det afhænger af hvem der svarer..... hvilket program bruger revisoren, jeg ville vælge det samme.
Avatar billede sas Nybegynder
09. juli 2001 - 09:59 #2
Jeg kan anbefale Tirush fra det tidligere Memsys, der nu er overtaget af Forening24. De har desværre ikke nogen hjemmeside, men kontaktoplysninger kan findes her: http://www.forening24.dk/kontakt.phtml
Avatar billede nyand Nybegynder
30. juli 2001 - 08:06 #3
Hej Bjergbus

Prøv engang at kigge her.... http://users.cybercity.dk/~bbl6881/
Avatar billede promo Nybegynder
06. august 2001 - 21:57 #4
Winfinans kan anbefaldes !!
Avatar billede sas Nybegynder
07. august 2001 - 08:49 #5
Winfinans laver ikke foreningsprogrammer mere - det er kun hvis man kan bruge et standard økonomisystem til sin forening. Og det tror jeg ikke man kan med en håndboldforening.
Avatar billede promo Nybegynder
08. august 2001 - 13:21 #6
sas>Det kan godt være at at den er blevet udvikklet siden...men man kan stadig bruge programmets nuværende Regnskabsmodul såsom Fakturamodulet.Især Fakturamodulet som indeholder bl.a.:Firmaoplysninger;Varegrupper;Prislister;Kunder;Lager...Adressemodulet :Stamdata;firmaadresser
kontaktpersoner;...brevflet med MS Word..Statistik
osv.
Avatar billede nyand Nybegynder
09. august 2001 - 08:35 #7
Mener stadig at Vig-Forening er som skræddersyet til formålet ... det er under konstant udvikling og som en ekstra lækkerbisken freeware ;o))

http://users.cybercity.dk/~bbl6881/

Avatar billede memsa Nybegynder
06. september 2001 - 13:15 #8
Det er helt klart: et dansk program speciel udviklet til foreninger, i 32 bit, med industristandard database, med alle de faciliteter, en forening har behov for, samt en del mere - findes her under www.memorysystem.dk.