Avatar billede snigeren Nybegynder
17. maj 2009 - 15:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

_root.gotoandstop(2);

Pinligt spørgsmål her, evigheder siden jeg har rodet med flash:

har en flashfil, i frame 1 laver jeg stop(); og et mc kører sin gang. Når dette mc engang er nået til vejs ende skal det sige til parent lvl gotoandstop(2); hvor et andet mc skal køre.

Men hvis jeg skriver følgende i sidste frame får jeg bare compile error 1120.
_parent.gotoandstop(2);

på forhånd tak!
Avatar billede snigeren Nybegynder
17. maj 2009 - 22:37 #1
lukker her
Avatar billede thomb_p Nybegynder
20. maj 2009 - 01:11 #2
prøv med _root.gotoAndStop(2);
Hvis det er AS2 vel og mærke AS3 er noget anderledes :/
Avatar billede snigeren Nybegynder
21. maj 2009 - 15:01 #3
argh var det bare det?! Jeg var kommet til at starte en AS3 fil =( nu virker det fint efter jeg lavede AS2 fil istedet,..

Nu lukkede jeg jo det her spørgsmål, da jeg åbnede et nyt tilsvarende: http://www.eksperten.dk/spm/875393  Du kan gå ind og smide et svar der så får du point =)

Sry for at jeg åbnede to ensartede spørgsmål, kunne ikke lige se dette spørgsmål så troede ikke jeg havde fået oprettet det,.. er ikke lige vandt til det ny eksperten =)