Avatar billede congame Nybegynder
18. maj 2009 - 09:53 Der er 1 løsning

Udvidelse af netværk via Airport Express

Hej,

Jeg har følgende opsætning:

TDC internet tilsluttet Apple Time Capsule som køre som trådløs router. Jeg har så investeret i et mediacenter som skal køre trådløs, men netværket kan næsten ikke række derud.

Jeg har derfor købt en Airport Express til at udvide rækkevidden med, min macbook pro forbinder fint via Express'en. Men mediacentret som desuden køre Windows XP med en Gigabyte N300 USB Adapter GN-WB30N-RH (trådløs netkort) vil ikke forbinde til netværket via Express'en, den forsøger sig hele tiden med at forbinde til direkte til Time Capsule'en, hvilket resultere i at den ikke kan komme på nettet.

Hvad kan være skyld i dette, håber i kan hjælpe da det er noget nær umuligt at trække it net-kabel frem til mediacentret.

På forhånd tak!

Søren Madsen
Avatar billede congame Nybegynder
10. januar 2010 - 23:38 #1
lukker