Avatar billede TheJoker Juniormester
19. maj 2009 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Irretation med Itunes og iphone.

Jeg sidder her med Itunes og køre musik samt visualiser.
Når jeg sætter min tlf til. Så popper den op med enheder på itunes og den forsvinder ud af visualiser og rykker automatisk ned på enheden (iphonen)
Hvordan slår man dette fra så den ikke "automounter" iphonen eller hvad man skal kalde det. Men jeg selv vælger om jeg vil ned til enheder. Så min visualiser ik bliver stoppet..

Synes ik rigtigt der er noget i indstillingerne..
Avatar billede markbarner Praktikant
19. maj 2009 - 14:31 #1
Jeg er på mac, så det er ikke sikkert det er præcis det samme.
prøv følgende:

1. sæt din iphone til itunes.
2. Når du kan se den til venstre under enheder, klikker du på den så du får det vindue op med informationer om din iphone.
3. på denne side skal du fjerne hakket ud fra "Synkroniser automatisk når denne iphone er tilsluttet".
4. åben itunes indstillinger
5. klik på "enheder" og fjern fluebenet fra "slå automatisk synkronisering af iphone og ipod fra"

Håber det hjælper
Avatar billede TheJoker Juniormester
19. maj 2009 - 15:08 #2
Hey takker for hurtigt svar.
Men jeg glemte og sige ja jeg sidder på Vista.
Og der er ikke hakket noget af på nogle af de 3
samt inde i indstillinger er "slå automatisk synkronisering af iphone og ipod fra" også slået fra.. :-/ Det er derfor det frustrere mig..
Avatar billede TheJoker Juniormester
19. maj 2009 - 15:09 #3
Kan lige fortælle at inde i Autoplay har jeg også slået alt fra da jeg hader at der skal poppe en masse crap op.. :)
Blot som info
Avatar billede markbarner Praktikant
19. maj 2009 - 17:50 #4
hmmm så er det pludseligt et godt spørgsmål...
Jeg ville evt. spørge på apple's support side hvis jeg var dig ;-) de må jo kende deres egne produkter :-) www.apple.dk/support
Avatar billede TheJoker Juniormester
24. maj 2009 - 16:22 #5
Nå men det kan man ikke.. :( Men har sendt en request til deres afdeling om det ikke kan fixes..