Avatar billede mikkel. Nybegynder
21. maj 2009 - 13:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket antivirus program?

Hey eksperter.

Jeg skal have noget antivirusprogram til min nye com. Hvad anbefaler i?

Jeg har før i tiden brugt AVG og NOD32, men kun som gratisudgaver, der udløb.. dem var jeg ellers godt tilfreds med.

Alfa omega er, at det skal være simpelt uden at bruge for mange resourcer, samtidig med at det selvfølgelig skal være effeltivt :o)

PS. I må meget gerne give noget link og evt. priser..
21. maj 2009 - 14:10 #1
Avatar billede Mcoroklo Nybegynder
21. maj 2009 - 14:11 #2
Jeg bruger personligt Norton 2009. Det er blevet mere effektivt end sine forgængere.
Det er billigt (køber på nortons amerikanske side, 250-300kr) og virker godt.

Jeg har også hørt meget godt om Kaspersky.

Pris bør du kunne finde på www.edbpriser.dk, ellers er det igen bare at google deres respektive hjemmesider.

Jeg ville dog søge på Google under "Best anti-virus programs" og studere hvad den mest udbredte holdning er blandt folk der har viden indenfor emnet.
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2009 - 14:56 #3
Er meget glad for avast! som kan donloades her:
http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html (gratis.)
eller købes her:
http://www.avast.com/eng/avast_4_professional.html (267.65 - en licens - et år, 425.49 - tre licenser - tre år, og andre sammensætninger.)
Avatar billede mikkel. Nybegynder
23. maj 2009 - 10:21 #4
Ok efter at have læst lidt på linket fra karise tror jeg det bliver nod32. Det var nu meget rart lige at få bekræftet valget.

Tak for svarene.

Karise smid et svar så får du points.
23. maj 2009 - 21:56 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede detmig Nybegynder
30. maj 2009 - 19:58 #6
Ked af at sige det - AVG - Norman m.m. blev tabere af den mest gennemgående test.
Selv bruger jeg Macfee og det har aldrig givet mig problemer på halsen.

Se testresultatet her
:
http://www.comon.dk/news/se.verdens.bedste.og.daarligste.antivirus_25790.html