Avatar billede hmm10 Nybegynder
22. maj 2009 - 20:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk tilpasset højde efter teksthøjde

Hej,

Jeg bruger fckeditor og vil gerne i den forbindelse have en effekt kendt fra facebook, hvor redigeringsfeltet/textarea selv tilpasser sig højden efter tekstens/indholdets højde. I fckeditor defineres højden med f.eks. "oFCKeditor.Height=100".

Kan man mon det i fckeditor?

Spørg endelig..
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. maj 2009 - 20:49 #1
Hej

Har du prøvet at sætten den til auto?
"oFCKeditor.Height=auto"

Denne liste indeholder nok dit svar men der er mange ting :)
http://docs.fckeditor.net/FCKeditor_2.x/Developers_Guide/Configuration/Configuration_Options

Ellers prøv her :)
http://www.fckeditor.net/forums/

Good luck!
Avatar billede hmm10 Nybegynder
22. maj 2009 - 21:20 #2
fusion-it >> Jeg har prøvet 'auto' inden jeg oprettede spørgsmålet herinde - har lige testet igen og får igen den samme fejl, hvor den blot ikke vises. Jeg har også søgt dokumentionen igennem på fckeditor.net og har ikke kunne finde en løsning - hvis jeg har overset den må du meget gerne give et direkte link. Jeg kan også spørge på fckeditor.net's forum, men håbede lidt på, at der var én herinde der muligvis havde en løsning ;)

Andre?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. maj 2009 - 23:44 #3
hej igen

Fint nok ville så lige høre kender du denne side?

http://www.saulmade.nl/FCKeditor/FCKSkins.php

Manden er jo genial :)) har lige installeret det skin han har lavet ret flot.

Jeg skal selv igang med denne her
http://www.saulmade.nl/FCKeditor/FCKSnippets.php

Den skal jeg bruge til en CSS fil som skal rettes i min cms :)) Jeg har faktisk søg den længe :)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. maj 2009 - 23:45 #4
Glemte lige at sige det er
The 'famfamfam Aluminum' skin.
jeg snakker om :)
Avatar billede ebusiness Nybegynder
23. maj 2009 - 02:44 #5
Jeg kender ikke fckeditor, men i almindelig CSS kan du bruge enheden em som skalerer med tekststørrelsen. Prøv at smække 10em ind som højden.
Avatar billede hmm10 Nybegynder
27. maj 2009 - 23:43 #6
ebusiness > det hjælper ikke at sætte "10em" ind, da det igen bliver en "låst" højde på samme måde som "200px".

Andre forslag?
Avatar billede hmm10 Nybegynder
18. april 2011 - 16:50 #7
Lukketid. Ingen løsning.