Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
23. maj 2009 - 02:50 Der er 2 kommentarer

Audio microfon program

Findes der ikke et program der kan sprøjte mic ud direkte i højtaleren?  som var det en forstærker??  findes der så et program der kan kører mic og line in  ud direkte i højtalerne ?

så man kan have en mic 1 og en mic 2    kørt ud gennem pc  som var det en forstærker??
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2009 - 03:18 #1
Du behøver ikke et program til det.
Du skal blot sætte Windows til spytte alt ud som kommer ind.
Kan ikke huske hvordan man gør på Vista, men på XP gør du følgende:

Højreklik på højtalerikonet i processlinjen -> Åbn indstillinger for lydstyrke -> Fjern kryds i Mikrofon eller Line In -> Skru op for lydstyrken.

Håber det virker for dig.
Avatar billede Slettet bruger
25. maj 2009 - 22:06 #2
Noget nyt?