Avatar billede lostboys Nybegynder
26. maj 2009 - 16:19 Der er 2 kommentarer

Kig erfter en dygtig Wordpress designer! HJÆÆÆÆÆÆLP!

Jeg søgeren en der er god til at love wordpress thems, da jeg skal ha lavet et unikt look på den side vi skal ha´lanceret om ikke alt for længe.

Siden kommer skal være rimlig enkel og lækker at se på, da den kommer til at indholde mode m.m

Det look vi sigter lidt efter er som på : www.cover.dk sort/hvid og enkelt design. Siden hedder blackballoons.dk og derfor vil der være mulighed at bruge sorte ballooner i designet evt. Vi har ikke en fast idé til det endelige udfald, så søger også en som har nogle skæve ideér og inputs.

Vi har desværre ikke 10.000 vi kan bruge men har dog lidt, så hvis man er interesseret send mig en mail på thomas@lostboys.dk
Avatar billede fusion-it Nybegynder
04. juni 2009 - 02:40 #1
Lad mig lige advare jer alle imod Thomas (lostboys) som jeg har lavet en del for, men det ser ud til når man kommer til bataling kan man ikke se røven for bare sko ... så er i advaret
Avatar billede lostboys Nybegynder
04. juni 2009 - 10:11 #2
Det var et billedudkast vi fik som min chef ikke ville smide penge efter, og Fusion-it var ikke særlig villig til at lave de ændringer man bede om.

Men det er ligemeget nu for, en anden er blevet fundet og betalt.