Avatar billede judgey Nybegynder
28. maj 2009 - 12:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk handling fra USB-stik

Hej Eksperter.

Kan man med en inf-fil eller anden fil, få en USB til ved indsættelse, at kopiere en fil til skrivebodet og afspille den fra skrivebordet?
Avatar billede superanden Nybegynder
28. maj 2009 - 13:31 #1
Både ja og nej. Du kan lave en autorun fil som kører en bat fil. Batfilen kan så kopiere til skrivebordet og køre den fil du har kopieret til skrivebordet.

I de ældre styresystemer virker det med det samme man indsætter usb-nøglen.

Men i de nye så spørger windows om man vil køre autorun filen så virker det selvfølgelig kun hvis man vælger ja, eller har sat den til automatisk hver gang enheden er sat i at køre autorun filen.
Avatar billede judgey Nybegynder
28. maj 2009 - 17:46 #2
Lyder godt, men hvordan laver man så disse filer?
Avatar billede judgey Nybegynder
28. maj 2009 - 21:41 #3
Ja..Der manglede lige noget..