Avatar billede horus Nybegynder
31. maj 2009 - 01:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse af C# til VB?????

Hejsa,

Jeg vil gerne lave et lille program på basis af Polars DEVICE INTERFACE TOOLKIT (Puls ure)

Jeg har hentet ovenstående toolkit, men alle eksempler er baseret på udvikling i C.

Jeg kender dyt til C - men kan lidt VB.

Er der nogle kloge hoveder herinde der kan fortælle mig om jeg umiddelbart kan bruge deres Tool Kit i forbindelse med VB - eller om der skal en størrere oversættelse til?

Jeg beder ikke om nogen "løsning" - i første omgang er jeg bare interesseret i at  høre om det er noget jeg vil kunne arbejde videre med i VB på en eller anden måde.

På forhånd tak
Avatar billede Syska Mester
31. maj 2009 - 01:55 #1
Ene sted skriver du C# andet sted C ... 2 helt forskellige sprog.

og er det VB.NET du vil over til ?
Avatar billede windcape Praktikant
31. maj 2009 - 02:28 #2
Du kunne måske benytte dig af DllImport, og skrive et managed library oven på, som du kan benytte gennem VB.NET

... men jeg tvivler :p
Avatar billede horus Nybegynder
31. maj 2009 - 06:38 #3
Glemte at smide et link til Tool-kit'et :-)

http://www.polar.dk/da/om_polar/business_services/udstyrs_interface

Beklager den uklare udmelding vedr. c eller c#.... det lader til at være c, så vide jeg kan se :-)
Avatar billede windcape Praktikant
01. juni 2009 - 00:50 #4
Forkert kategori så.
Avatar billede horus Nybegynder
26. juni 2009 - 13:27 #5
lukker