Avatar billede jonasds Nybegynder
08. juni 2009 - 16:20 Der er 3 kommentarer

Windows 7 på bærbar:S

Jeg har en gammel zepto computer, og jeg har hentet Windows 7 RC fra Windows hjemmeiside, da jeg er rigtig glad for det på min stationære..
MEN
når jeg installere det. og jeg så for installeret alle driverne dertil så bliver den bærebare MEGA langsom, der går næsten 1 min fra jeg trykker på start til den popper op...

nogen der har nogle ideer til hvad problemet kan være?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. juni 2009 - 16:27 #1
Drivere ville være mit gæt
Avatar billede jonasds Nybegynder
11. juni 2009 - 20:46 #2
Men hvilke drivere:S nu har jeg lige forsøgt mig igen... og det er når den selv henter 3 driver, inforrød noget, et eller andet modem, og så grafik kortet.. :S

Mvh
Jonas
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
12. juni 2009 - 10:13 #3
Hvis du mistænker driverne så kan du i kontrolpanelet relativt let deaktivere hardwaren eller fjerne driverne. F.eks. modem og infrarød er nok ikke det som du bruger mest.