Avatar billede 88mouv-net Nybegynder
10. juni 2009 - 11:55 Der er 5 kommentarer

Genindlæs ramme i Firefox genvejstast

Jeg er ved at rette noget hjemmeside som foregår i frames.
Og jeg er ved at æde mig selv op over at hver gang jeg skal opdatere, skal jeg højre klikke -> Denne ramme -> Genindlæd denne ramme.

Findes der ikke en eller anden mulighed for at man kan genindlæse denne ramme med en genvejstast?

Mvh Dennis
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2009 - 12:04 #1
Med mindre du vil ned og hacke i koden, hvilket kræver et godt kendskab til C++ og de værktøjer Mozilla bruger, tror jeg ikke du kan indstille en genvejstast til at genindlæse en bestemt frame.
Avatar billede 88mouv-net Nybegynder
10. juni 2009 - 12:09 #2
Argh! Prøver at lede efter et plugin til det så :P
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2009 - 12:19 #3
Hov, jeg var lidt for hurtig der.
Der er ikke en genvejstast, men tre.
Hold musen i den frame du ønsker at genindlæse -> Shift + F10 -> H -> R
Håber det er lidt nemmere end de to museklik.
Avatar billede 88mouv-net Nybegynder
10. juni 2009 - 14:09 #4
Hehe, ikke ligefrem :D Men fandt et plugin der gør det lidt nemmere, så den kommer øverst i "menuen".

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1601

Men dit svar er point værdig.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2009 - 11:16 #5
Smart addon.
Jeg er glad for at du fandt en løsning.