Avatar billede admire Nybegynder
10. juni 2009 - 23:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC finder hardware der ikke eksisterer

Har et mærkeligt problem med min computer hvor den finder en masse hardware som ikke eksisterer...Jeg kan ikke installere mit lydkort og generelt er det hele bare fucked.

Har lige formateret så det giver ingen mening:s

Har prøvet at afindstallere det hele men når jeg genstarter så finder pc'en bare det hele igen

Et screen af min enhedshåntering: http://bayimg.com/BAaoGaaCN

Min pc:
CPU Type    DualCore Intel Pentium E2160, 1800 MHz (9 x 200)
Motherboard Navn    ASRock ConRoe1333-DVI/H  (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 1 HDMR, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN)
Motherboard Chipset    Intel Lakeport-G i945G
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. juni 2009 - 23:55 #1
Hej..

Det ser ganske normalt ud bortset fra at du mangler at installere dit "lydkort" og en "SM-BusController"..
Avatar billede admire Nybegynder
11. juni 2009 - 00:04 #2
Når jeg prøver at indstallere mit lydkort så virker det ikke:s hvis jeg prøver at gøre det manuelt så får jeg en blå skærm.

Sådan ser det ud efter at ha hentet chipset driver og forsøg på at indstallere lydkort driver:

http://bayimg.com/HaaOGAACN
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. juni 2009 - 01:36 #3
Den driver som du lige har installeret passer ikke til dit styrersystem..
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
13. juni 2009 - 01:41 #4
Hvilken styrersystem bruger du ?
(? 32 eller 64 bit styrersystem ?)
ASRock onboard lydkort ?