Avatar billede kristofferh Nybegynder
12. juni 2009 - 16:38 Der er 1 kommentar

USB Stik defekte?

Jeg har et problem med mine USB stiks i siden på min bærbare VAIO Computer med Vista Home Premium.

"USB-Enhed ikke genkendt" siger den, men jeg kan alligevel godt se min iPod i iTunes.

Jeg kan ikke bruge nogen andre USB ting i dem, som bla. mine 2 USB muse & eksterne HD.

Jeg har prøvet at slette dem alle sammen fra enhedshåndtering med samme resultat -> At det ikke virker.

Inde i Enhedshåndtering er der 8 der starter med "Intel(R) IC......." som virker korrekt, og så er der 3 der siger Ukendt Enhed.

Min computerer popper konstant op med den melding, også selvom der intet USB stik er sat i.

Kristoffer.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
12. juni 2009 - 23:39 #1
Hej..

Jeg vil mene at der er noget hardware som ikke er installeret(Driver)..