Avatar billede p65 Nybegynder
12. juni 2009 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Web hotel til .NET 3.5 hosting

Hvor kan man finde web hosting til .NET 3.5 website/web services?
Stedet skal kunne hoste:

- Egen-udviklede .NET 3.5 web sites
- SOAP Web Services udviklet med .NET
- Omkring 10 Mb disk plads
- Max 100 Mb transfer pr måned
- Domæne eller subdomæne. (Kan selv sætte DNS op på gratisdns)
- Microsoft SQL (2005 eller Express) vil være bonus
- Oppetid er ikke så vigtig, da det mest er til test og afprøvning
- Gratis eller rimelig månedlig pris

Jeg har websites andet sted med *nix web server, og skal bruge en lille Microsoft IIS til små-afprøvninger.
Avatar billede tjaz Nybegynder
12. juni 2009 - 23:26 #1
Jeg vil anbefale:

http://www.unoeuro.com/
Avatar billede p65 Nybegynder
13. juni 2009 - 00:12 #2
Tak for dit forslag, jeg vil kigge på unoeuro. Man kan se at de ikke er beregnet til professionelle, da de endelige priser og features ikke fremgår af deres website. F.eks. SKAL man bestille for at se de endelige priser, og det er jo ikke særlig smart, set fra kundens side. Jeg SKAL også overføre et domæne til dem. Jeg vil skrive til dem.

Jeg er åben for andre forslag.
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. juni 2009 - 18:49 #3
Hej

Du kan evt søge og sammenligne udbyder på www.hostindex.dk.
Ved ikke om du kan bruge det :-)
Avatar billede p65 Nybegynder
17. juni 2009 - 21:21 #4
Det ser ud til at www.unoeuro.com kan opfylde mine behov. Det er ikke ideelt, men brugbart.

tjaz, smid et svar, hvis du vil have point.