Avatar billede theaviator Nybegynder
16. juni 2009 - 21:21 Der er 1 løsning

hjælp til opsætning af 4 skærme på en computer

Jeg har en computer med 2 ati 4890 grafikkort altså 4 dvi udgange.

Jeg ønsker at sætte mit system op med mine 4 skærme hvor 2 skærme kører 1680x1050 og de sidste to skærme kører 1920x1080

Men det jeg vil høre er om det er muligt at køre det sådan så den ene skærm som køre 1680x1050 og de to "1920x1080" skærme alle viser samme billede altså det primære skrivebord eller hvordan man skal sige, også den sidste skærm fungere som extention af skrivebordet?

dvs jeg har to skærme ved computern 1680x1050 hvor den ene er et forlænget skrivebord. de to andre skærme er i hvert sit rum så derfor vil jeg have de fungere som "primær" på samme måde som der hvor min computer er! kan dette lade sig gøre?

På forhånd tak!
Avatar billede theaviator Nybegynder
23. august 2010 - 15:22 #1
Skiftede tilbage til vista