Avatar billede egernet Nybegynder
17. juni 2009 - 14:33 Der er 2 kommentarer

MS project

Hej med jer,

Kan man indstille MS project således at de opgaver hvor deadline er overskrevet, bliver synlige feks. med en farvemarkering? Det skal naturligvis ske automatisk når deadline er overskrevet.

På forhånd tak.
Avatar billede hellstern Nybegynder
19. juni 2009 - 10:34 #1
Hej,
Der er ikke en direkte funktion i Project der farvelægger en opgave, hverken i "Tekst" delen eller i Gant/Kalender delen.

Du kan dog oprette et tekstfelt der indeholder et Ikon, der kan være Rød eller Grøn, alt efter om opgaven er overskrevet eller ikke.

Hilsen
Tue Hellstern
www.F1-support.dk
Avatar billede egernet Nybegynder
19. juni 2009 - 12:19 #2
Hej med dig,

Tak for det. Hvordan opretter man sådan et tekstfelt?