Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. juni 2009 - 10:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Intet sker ved Send/modtag i Outlook 2007

Jeg har en klient-pc som henter mails fra en pop3 konto.

Mit problem er at der ikke sker noget som helst når jeg trykker på Send/Modtag. Jeg kan kun tvinge den til at hente mails, hvis jeg under de avancerede send/modtag indstillinger, siger den kun må hente indbakke. Det er den eneste gang, hvor jeg kan får status boksen over send/modtag frem.

Er der nogle som har oplevet noget lignede, og hvad gjorde I for at løse det?
Avatar billede marzman Nybegynder
18. juni 2009 - 10:24 #1
Har du tjekket om postkassen virker korrekt, prøv funktionen til at tjekket dette under konto instillinger
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
18. juni 2009 - 10:50 #2
Ja, det gjorde/gør den, for der kan både sendes og modtages mails, men jeg prøvede helt at slette både profil og mappefilen, og oprette den opny og det ser ud til at virke. Der må altså være gået et eller andet galt i enten profilen eller postkassefilen.