Avatar billede Schultz Nybegynder
22. juni 2009 - 02:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min index.html er udskiftet med en fil ved navn: e51.php

Min index.html er blevet udskiftet med en fil ved navn: e51.php og der er forsvundet ca. 200 filer fra mit rodbibliotek på mit webhotel på Uno Euro. Det er nu 2. gang dette er sket. Jeg her nu skiftet password til et megalangt og besværligt et. Jeg havde selvfølgelig en backup, der omgående blev lagt op, så der er ingen skade sket. Men er der nogen der kender filen e51.php, når jeg åbner den i notepad er det bare "maskinkode" og det er åbenbart ikke en virus.
Avatar billede Jensen DK Novice
22. juni 2009 - 07:14 #1
Nokia E51 LMT edition un citas sim - EOZ - [ Oversæt denne side ]
13 indlæg - 8 forfattere
Ieskaties http://www.foneszone.co.uk/unlock_form/Nokia/E51.php , bet cik atceros uz ... E51 kādreiz nebija LMT standarta mazcenis, taču kā mazceni to varēja ...
eoz.lv/showthread.php?p=319770 -
Måske det har noget med denne at gøre.
Avatar billede Schultz Nybegynder
22. juni 2009 - 15:49 #2
Det tvivler jeg på, jeg tror ikke http://www.foneszone.co.uk hacker danske sider. Men man kan selvfølgelig aldrig vide.
Avatar billede Schultz Nybegynder
05. august 2009 - 21:53 #3
Spørgsmålet lukkes da der ikke er respons