Avatar billede svaages Nybegynder
23. juni 2009 - 11:18 Der er 1 løsning

Auto updatering af distributionsliste

Hej eksperter.

Jeg har en masse kontaktpersoner som er samlet på kryds og tværs i forskellige distributionslister.
Når en kontaktpersons e-mail adresse ændres, skulle man mene at ændringen ville slå igennem i distributionslisterne med det samme. Men det er ikke tilfældet.
Jeg er klar over at man kan trykke på 'opdater nu' knappen, men så bliver man jo nød til at åbne for selve distributionslisten.
Jeg leder efter en løsning. der kan opdatere distributionslisterne automatisk.
Jeg kører med exchange 2003
Avatar billede svaages Nybegynder
03. juli 2009 - 08:34 #1
Lukker spørgsmål