Avatar billede fcand Nybegynder
25. juni 2009 - 14:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

afcDESIGN v6 vurdering!

Hej designkritikere!

Jeg har stykket en ny hjemmeside sammen, og vil gerne hører lidt konstruktiv kritik angående designet såvel som indhold/brugervenlighed.

Er siden overskuelig/uoverskuelig, er den nem eller svær at navigerer osv.

URL: www.afcdesign.dk

På forhånd tak

//afc
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
25. juni 2009 - 14:51 #1
Det virker som "det midterste" felt er alt for høj, scoll overalt, selvom jeg benytter 1680x1050 i opløsning !
Avatar billede fcand Nybegynder
25. juni 2009 - 14:56 #2
fotograf >> Okay, det kan der da være noget om :-) - Jeg sidder med 1920 x 1200, og har lavet siden så den ikke ser "lille" ud på store skærme, men derfor kan den "midterste" bjælke jo godt være lidt smallere!
Avatar billede fcand Nybegynder
25. juni 2009 - 15:05 #4
Så blev det midterste stykke lidt lavere på de sider det kunne lade sig gøre.

fotograf >> Nej det synes jeg nu ikke personligt, Så længe der ikke kommer en horisontal scroll, så er det helt okay i mine øjne! At man så skal scrolle lidt ned for at se det der er knap så vigtigt på siden det foregår jo på mange andre sider også!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
25. juni 2009 - 15:23 #5
OK ...ikke enig -men det er jo også det spændende i livet!
Avatar billede fcand Nybegynder
17. juli 2009 - 14:28 #6
Det var ikke megen feedback :(

Fotograf > læg svar hvis du vil have point!
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. juli 2009 - 14:41 #7
Nej - det var da bare en lille kommentar - behold du pointene selv!
Avatar billede fcand Nybegynder
17. juli 2009 - 14:47 #8
tak!
Avatar billede khalus Nybegynder
25. august 2009 - 02:04 #9
Altid fedt at se når du laver noget nyt. Hvis der er en mangel på kommentarer, så er det kun fordi folk taber kæben over hvor sprødt dit design ser ud, og bliver ude af stand til at bruge tastaturet.

Når det er sagt, så har jeg nogle kommentarer du måske kan overveje:

Overskriften til den sekundære tekstboks, (der hvor der står News/Blog), er ret tæt på den hvide midterdel, så det øverste af teksten nærmest bliver "skåret af". Om det er med vilje eller ej kan jeg ikke vurdere. http://yfrog.com/64afcdrengenp

Der er rigtig meget plads til tekst i den sorte del af siden, men det bliver ikke brugt. Det er også værd at overveje, om du kommer til at bruge al den tekstplads i fremtiden (hvis nu bloggen vokser ^ ^), eller om det kommer til at virke som om, du ikke har noget værd at skrive til hjemmesiden.

Et problem jeg selv har haft når jeg har lavet "design"-sider, hvor det vigtigste indhold for mig var designet, var at jeg simpelthen ikke havde noget indhold at smide på siden. Og hvis man ikke har så meget at skrive, virker det malplaceret at have pladsen til det.

My 5 cents.. bliv ved med at lave sprøde designs.
Avatar billede fcand Nybegynder
25. august 2009 - 12:54 #10
Khalus >>

Tak for de fine ord, det er nu rart en gang imellem :)

Mht dine kommentarer, så er det korrekt at teksten hvor der står NEWS/BLOG er lidt skåret af i toppen, det er nu med vilje for at give den effekt at det ligger under den hvide midterbjælke.

Det er også korrekt at der ikke er det store indhold på siden endnu, men den er stadig forholdsvis ny, og sommerferien er typisk med til at der ikke er så meget gang i ordrene :) - men håber jo meget på at kunne opdaterer lidt mere og skrive mere nyt, nu hvor efteråret kommer over os, så derfor har jeg gjort plads til det - men ja det er rigtigt at den ser lidt tom ud som det er nu! :)
Avatar billede NSplidsboel Nybegynder
12. oktober 2009 - 10:35 #11
Det eneste jeg kan komme i tanke om er at det føles unaturligt på en eller anden måde at teksten kommer nede i det sorte felt, da mit første indtryk af dette område er at det fungere som footer .

men ellers fedt design .