Avatar billede Jeybie Nybegynder
01. juli 2009 - 14:18 Der er 11 kommentarer

Program til at klippe i hele spillefilm

Er der nogen som kender et godt program som kan klippe og åbne hele spillefilm. Movie Maker og andre kan ikke åbne så stor en film. Vil gerne kunne åbne og redigere i avi-filer. (Ca. 700 MB)
Tak på forhånd...
Avatar billede Jeybie Nybegynder
01. juli 2009 - 14:19 #1
Helst gratis :D
01. juli 2009 - 14:25 #2
Min WMM (under Vista) kan godt håndtere >3Gb *.AVI filer; er afprøvet fornylig i anden forbindelse...
Avatar billede Jeybie Nybegynder
01. juli 2009 - 14:31 #3
Det kan godt bare være fordi at min com ikke lige er den hurtigste... Men hver gang jeg prøver at loade en fryser den og lukker det ned...
Avatar billede Jeybie Nybegynder
01. juli 2009 - 14:35 #4
Jeg er også i gang med programmet Magix Movie Edit Pro 14 plus men når jeg prøver at loade det deri begynder programmet ikke at svare :( Jeg ska nemlig bruge nogle klip fra nogen af mine avi-film så jeg ville så først klippe det ud jeg skal bruge i et andet program og derefter gå videre med det i Movie Edit Pro
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
01. juli 2009 - 14:52 #5
prøv eventuelt også at kigge forbi:
digitalfreedom.dk
Der er en pæn samling af digitale foto, lyd og film redigeringsværktøjer :-)
01. juli 2009 - 14:54 #6
Tanke: Hvor stor er din 'rå' fil ?
Er din HD formateret i NTFS formatet ? (Som plejer at være standard)
Avatar billede Jeybie Nybegynder
01. juli 2009 - 14:58 #7
Altså det er bare en avi-fil på 700 MB som jeg skal arbejde med... Min pc er en Acer Extensa 5620...
Avatar billede Jeybie Nybegynder
01. juli 2009 - 15:19 #8
Eller findes der et program til bare at splitte filen op i flere stykker??
Avatar billede Jeybie Nybegynder
01. juli 2009 - 15:58 #9
Det eneste der manglede var et par codecs :D ellers tak for hjælpen
Avatar billede Jeybie Nybegynder
01. juli 2009 - 15:59 #10
karise_larry du får pointene. lav et svar
01. juli 2009 - 16:35 #11
Ping...

Læg selv et [svar] og la' os alle dele...