Avatar billede mcb2001 Nybegynder
02. juli 2009 - 14:38 Der er 1 løsning

Pcap læser

Jeg har en overvågning af mit netværk kørende 24/7.
Det genererer selvfølgelig nogle store filer ca. 300-1500 mb (da jeg gemmer hver time for sig).

Jeg har brug for et program der kan læse sådanne filer igennem og fortælle mig hvilken ip der brugte netværket mest - nogen der har et godt forslag.

Jeg bruger wireshark til at capture med, men wireshark kan ikke tælle sammen hvor meget en given ip har brugt - og slet ikke på 300 mb filer, da den bruger (ca.) 10 gange så meget ram som filen fylder, så alt over 100 mb får wireshark til at gå ned...
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
14. juli 2009 - 10:30 #1
skrev mit eget program - den tygger sig igennem 1500 mb på 30 sekunder...
To en time, men det var det værd...

Lukket