Avatar billede learner Praktikant
05. juli 2009 - 14:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oplever fejl i IE 8.0 version 0

Hej herinde.
Jeg har fået lidt mails fra mine brugere som bruger IE 8.0
Det skulle være galt på denne side:
genbrugsdele.dk/pgs/links.php?vis_alle=1

IE viser tilsyneladende ikke noget som helst, men bare en blank skærm. Og en af dem får denne JS fejlmelding:

"HTML Parsing Error: Unable to modify the parent container element before the child element is closed (KB927917)
Linje: 0
Tegn: 0
Kode: 0"

Er der andre herinde som har oplevet den samme fejl?
Jeg vil gerne løse problemet, og håber på hjælp eller et godt hint. På forhånd tak :o)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
05. juli 2009 - 15:18 #1
Fejlmeddelelsen henviser til en Knowledge Base-artikel, http://support.microsoft.com/kb/927917/en-us. Den, samt IE-holdets blogindlæg http://blogs.msdn.com/ie/archive/2008/04/23/what-happened-to-operation-aborted.aspx forklarer mere detaljeret hvad der sker, men det korte af det lange er at et eller andet JavaScript forsøger at manipulere med et element der indeholder noget der ikke er lukket endnu - scriptet bliver kørt for tidligt, inden siden er indlæst fuldstændigt.

Jeg kan ikke umiddelbart se på din side hvad det er der forårsager det, og jeg får ikke selv fejlen med IE8, så jeg kan desværre ikke give dig bedre vejledning i hvordan du fixer fejlen.
Avatar billede learner Praktikant
18. marts 2011 - 01:10 #2
blev ikke opklaret, men gik væk af sig selv da IE nyere versioner blev lanceret.

tak for indlæg og hjælp :o)

lukker og slukker