Avatar billede ameq Nybegynder
07. juli 2009 - 19:42 Der er 1 kommentar

Oracle instats starter ikke op efter genstart

Hej E
Enden jeg genstartede virkede alt som det skulle. Så genstartede jeg min server og derefter kan jeg ikke connect til min oracle instats. Efter jeg har genstartet tjekkede jeg om den windows service, som kører oracle instaten, var startet og den kører. Derefter køret jeg en bat fil med det her i:

SET ORACLE_HOME=C:\oraclexe\app\oracle\product\10.2.0\server
SET ORACLE_SID=PLIGHT

lsnrctl stop
lsnrctl start

sqlplus /nolog

connect sys/kodeord as sysdba

startup
pause

Men jeg kan stadig ikke connect til min database. Hvad gøre jeg? og skal I bruger mere info for at kunne hjælp mig?
Avatar billede junkmaster Nybegynder
24. september 2009 - 12:04 #1
Hvad output giver den batfil? Hvad står der i din alert.log? Hvad fejl får du når du connecter?