Avatar billede monsterg33k Nybegynder
12. juli 2009 - 23:37 Der er 10 kommentarer

svchost.exe

Hejsa g33ks :D

Jeg har desværre haft et problem med mit windows XP, så måtte skifte til Vista, I vista har jeg installeret Zone Alarm Pro, mit problem er at den hver 10. minut kommer og spørger om svchost.exe må få adgang... HVAD ER svchost.exe?????
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 05:35 #1
En simpel søgning på google ville give dig et svar.

Det er en standart windows fil der bruges til..... Alt.(Næsten)
Den læser dll filer og tillader at de køre som system services.

Du skal bare oprette en regel og give den lov til at oprette forbindelse automatisk hver gang.

http://support.microsoft.com/kb/314056/daqqHuJ9S6bM3A
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 05:38 #2
Det skal lige nævnes at det er ikke en vista ting. Det er præsis det samme på xp.
13. juli 2009 - 06:31 #3
... Enig ...

Men bemærk stavemåden  svchost.exe  ; der findes 'bandit' programmer som hedder eksempelvis hedder

svch0st.exe
Avatar billede f-arn Guru
13. juli 2009 - 07:06 #4
Der findes da også "bandit" programmer der hedder svchost.exe
Et eks.
http://www.processlibrary.com/directory/files/svchost/22601
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 09:31 #5
Hvis i nu læser hvad han skriver.

...dows XP, så måtte skifte til Vista...

Hvilket vil sige at han lige har reinstalleret han pc. Hvor mange "banditer" kender i der vil overleve det?
13. juli 2009 - 19:29 #6
... men hvis der er sløset med sikkerheden i Vista kan der jo godt slippe 'bandit' elementer indenfor...
13. juli 2009 - 19:31 #7
Ska' vi lige få <monsterg33k> på banen igen ?
Avatar billede monsterg33k Nybegynder
13. juli 2009 - 23:23 #8
Yup :P hehe tusind tak for svarene :D En helt anden ting er :P HVORDAN LAVER MAN SIN EGEN GAME TRAINER :P Har søgt og søgt over alt efter en trainer til empire total war... som virker..
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 23:29 #9
Glem det. Du skal have en del mere teknisk viden end du har nu.
Hvis du ikke ved hvad svchost er finder du aldrig ud af hvad FF0015 betyder.
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 23:30 #10
Husk at acceptere mit svar.