Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 04:55 Der er 1 løsning

WPA2 - Opsætning

Jeg har i et par dage uden held forsøgt at få sat et trådløst netværk op på en Linksys NSLU2 enhed med Debian 5 installeret og en D-Link G122 Usb-stik.

Jeg har rodet med linux i et par år. Men er stadig en stor noob.

Jeg har aldrig sat trådløst netværk op uden et gui til at hjælpe mig.

Det ser ud til at G122 enheden bliver fundet uden at der skal installeres driver. Den finden på wlan0. Så det er kun opsætningen af WPA2/interfaces jeg skal have hjælp til.

Jeg har søgt og søgt uden at kunne finde en komplet guide. Jeg har kun kunne finde halve guides og readme filer.

Kender i til en komplet guide jeg kan bruge.
Dvs. Hvad skal installeres og hvilket filer skal redigeres fra start til slut.
Avatar billede blood Nybegynder
13. juli 2009 - 22:01 #1
Hmm