Avatar billede vasbo_pptdesigner Nybegynder
13. juli 2009 - 10:30 Der er 3 kommentarer

Slette post ioutlook 2007

Hej Håber der er nogen, som kan hjælpe med dette lille problem. Når Jeg vælger at slette post i min outlook, så kommer der kun en streg henover mailen. Når jeg højre klikker for at få det permanet slettet, så forbliver posten bare med en streg over. hvordan får jeg posten helt slettet? MVH Christina
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2009 - 16:23 #1
Prøv med Shift + Delete
Avatar billede nellem Nybegynder
13. juli 2009 - 16:50 #2
Når du henter post, skal du normalt vælge "Send og Modtag". Du har formentlig brugt "Hent brevhoveder til denne mappe"

For at fjerne dine mails, skal du efterfølgende bruge:
"Behandle alle markedre brevhoveder i denne mappe.

Funktionen du har brugt, bruges, når man ikke ønsker at få alle mails fysisk ind i indbakken. F.eks. hvis man har mistanke om spam.
Avatar billede vasbo_pptdesigner Nybegynder
14. juli 2009 - 15:09 #3
Jeg bruger mac, så der er ingen Delete knap