Avatar billede jonbdk Nybegynder
13. juli 2009 - 16:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

World of Warcraft - wow med expansions - billigt

Hej
Jeg har besluttet det er på tide at få en ekstra konto eller to i WoW :)

I den forbindelse skal man jo købe WoW+ de to expansions.

Jeg tænkte om der var nogen derude der havde set et godt tilbud.
Jeg skal bruge:
2x wow
2x tbc
2x wotlk

Det billigste jeg har fundet det til er 780,- inkl fragt hos merlin. Men kunne være nogen havde spottet dem til superbillige penge
Avatar billede killer_bee Nybegynder
15. juli 2009 - 09:21 #1
hvis det er 780 for 2 gange de spil du vil have så er det nok billigst. hvis det er kun for 'en omgang' så er det her billigere:

World of Warcraft /PC  - 117 kr
World of Warcraft: Burning Crusade /PC - 114 kr
World of Warcraft: Wrath of the Lich King - Expansion Pack /PC - 214 kr

TOTAL - 445 - for 1 pakke, 890 for 2x

hos coolshop.dk
http://www.coolshop.dk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=World+of+Warcraft&search_in_description=1
Avatar billede jonbdk Nybegynder
26. maj 2010 - 13:36 #2
Er vist på tide at få lukket den her gamle sag, Killer_bee smider du ikke et svar, så jeg kan kaste point efter dig :-)

Endte med at få et liv istedet  ;-)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
26. maj 2010 - 16:09 #3
Ved du hvad behold du point når du nu gjørde det rigtige og fik et liv ;)
Avatar billede jonbdk Nybegynder
26. maj 2010 - 18:02 #4
Det må så være det man kalder en happy ending - dem er der også for få af :-)