Avatar billede HPE Nybegynder
22. juli 2009 - 11:38 Der er 6 kommentarer

Freelance udviklere

Søger du et fritidsjob hvor du kan lave det som du syntes er fedt og spændende istedet for at vælte flaske i netto?

Jeg står og mangler 1-2 friske programmører som har basiskendskab indenfor HTML, XHTML, PHP, MySQL og evt Javascript og Ajax.

Dine opgaver vil være projektbaseret, dvs. du kan lave gode penge den ene uge og mindre den anden uge.

Jeg forventer at du har en ordenlig holdning til det at programmere, og har en ansvarsfølelse for de opgaver du laver.

Så hvis du gerne vil supplere op med lidt ekstra penge, så send mig en kortfattet beskrivelse af dig selv, de opgaver du har udført og meget gerne nogle referencer.

Skriv på:
henrik[a]danskwebinnovation.dk
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. juli 2009 - 12:17 #1
Jeg vil godt starte med at sige jeg er stoppet her på eksperten, men jeg modtager stadig alle de irriterende mail herfra fordi min profil ikke kan blive inaktiv, jeg vil så nu oprette en ligegyldig hotmail og lede mine mails herfra til den vola, denne her kunne jeg så ikke dy mig over!

Søger du et fritidsjob hvor du kan lave det som du syntes er fedt og spændende istedet for at vælte flaske i netto?

Jeg kikker på din hjemmeside
http://www.danskwebinnovation.dk/
Det ser fint og professionelt ud.

Så er det bare lige jeg vil høre dig, folk måske dine kommende kunder som Googler meget, vil støde på denne tråd.
Tror du selv på dine kommende kunder vil købe dine produkter som er lavet af "flaske drenge" fra netto?

En anden ting jeg vil høre dig om er tror du selv på du finder flaske drenge med de kompetencer?

Et godt råd
Du får intet ud af at forsøge at indføre Indiske til stande i DK :)

/allan
Avatar billede HPE Nybegynder
22. juli 2009 - 13:10 #2
Hej Allan,

Som alle virksomheder er der jobs i forskellige størrelse og karakterer.

Hvorvidt om det drejer sig som markup af en eksisterende kode, eller konvertering fra PSD til HTML.

Vi snakker effektive arbejdsgange, og vælge de rigtige ressourcer til de rigtige opgaver.

Og jeg er sikker på at en "googlende" kunde ville værdsætter at vi tænker udgift/outcome på projekterne.

Det der søges er IT studerende der arbejder i dette miljø til dagligt og ser muligheden for at få et deltidsarbejde som udvikler kontra et arbejde i supermarkedet.

Vh
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. juli 2009 - 13:20 #3
Hej VH

Forståeligt nok, tror ikke du fik min pointe din arrogance du henvender med her tror jeg faktisk ikke kommende kunder vil sætte pris på.

Men det er din måde at gøre tingene på og det vil jeg da ikke anfægte alt jeg gør er bare at give dig et godt råd at jeg så gjorde lidt med samme arrogance som du starter denne tråd tjaa

/allan
Avatar billede HPE Nybegynder
22. juli 2009 - 13:27 #4
Hej Allan,

Mange tak for rådet :O)
Vi har vurderet at for at være den rigtige samarbejdspartner, er der ingen grund til at bruge en udvikler til 800,- i timen på opgaver som er simple, og hvor opgaven sagtens kan løses af studerende under uddannelse.

Vi står stadig inde for den kvalitet vi sælger til kunden, og sætter derved også krav til de folk der arbejder med vores projekter.

Jeg kan se at du arbejder i samme branche, deraf nok dit lidt farvet indlæg. :O)

Vh
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. juli 2009 - 13:41 #5
Hej igen

Jeg forstår dig udmærket det var ikke for at skabe utroværdig om dig men mere for at du skulle tænke over hvordan du udtrykker dig for din kommende medarbejder :)

Branchen er hård jeg er faktisk ikke et sek i tvivl om jeres kvalitet, jeg tror faktisk i er ret professionelle og dygtige, netop derfor syntes jeg ikke det var på sin plads med "tonen"

Håber du forstår og alt held og lykke herfra;)
/allan
Avatar billede fusion-it Nybegynder
22. juli 2009 - 13:57 #6
Jeg har lige skrevet til dig i PM :)