Avatar billede prinsib Seniormester
22. juli 2009 - 14:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Whist regnskab

Hej.
Er der nogen som har eller vil hjælpe mig med at lave et lille regneark, som man kan bruge når man spiller Whist?
Jeg kunne tænke mig at man kunne trykke på en knap for hvad der er meldt (F.eks 9). Derefter en knap for hvor mange stik man har vundet med, og en knap for dem der har vundet, og en for dem som har tabt.
Regnearket skulle så vide at meldingen 9 f.eks koster 1kr. pr. stik. Sol koster f.eks 2 kr. pr. person hvis man vinder. o.s.v.
Ib
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
22. juli 2009 - 15:00 #1
jeg lavede en pdf for nylig...

http://kikos-it.dk/whistpoint.pdf
Avatar billede prinsib Seniormester
22. juli 2009 - 17:33 #2
Hej mcb2001.
Meget fine skemaer du har lavet, men det var ikke lige det jeg tænkte på.
Jeg tænkte på et regneark som kunne udregne resultaterne mens man spiller.
Ib
Avatar billede prinsib Seniormester
20. august 2009 - 14:37 #3
Hej mcb2001.
Jeg tror ikke at jeg får mere hjælp til mit spørgsmål, så send et svar så får du point. Jeg bruger dit skema.
Ib
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
20. august 2009 - 17:55 #4
hhh
Avatar billede imma Forsker
15. oktober 2011 - 16:47 #5
hjælp.. kan ikke se dn pdf.. kan du sende den til hansenjon@hotmail.com