Avatar billede Jonesdown Nybegynder
09. august 2009 - 11:24 Der er 8 kommentarer

Hvordan indsætte rman tællerkode på sin hjemmeside?

Har fundet en side som jeg skal bruge til at oprette en besøgstæller på min hjemmeside.
Det lyder måske meget enkelt:

Så nemt er det:
1) Opret din konto
2) Indsæt tæller koden på din hjemmeside
3) Se din statistik

Og det er måske også nemt, men jeg forstår det ikke helt ;)

Hvordan indsætter jeg tællerkoden på min hjemmeside? Hvad skal jeg klikke på osv? Er helt blank.

På forhånd tak
Avatar billede zips Juniormester
09. august 2009 - 11:37 #1
Hvilken tæller er det du vil bruge?

Jeg bruger http://www.chart.dk/ som har en fin hjælpe side som beskriver hvordan man indsætter koden på siden

http://www.chart.dk/guide.asp
Avatar billede Jonesdown Nybegynder
09. august 2009 - 12:06 #2
Hej

Jeg havde bare valgt en tilfældug, som jeg fandt ved søgning:
http://www.livecounter.dk/

Men tager lige et kig på din!
Noget der er bedre end andet?
Avatar billede Jonesdown Nybegynder
09. august 2009 - 12:10 #3
og hvordan indsætter man tællerkoden hvis jeg fx. bruger den jeg først fandt: http://www.livecounter.dk/
Hvis I har bedre forslag til en god besøgstæller hører jeg også gerne fra jer. Bare i detaljeret beskriver hvordan jeg får det til at virke.
På forhånd tak
Avatar billede zips Juniormester
09. august 2009 - 12:29 #4
På denne side http://www.livecounter.dk/create/ ser du en html kode jeg regner med det er stort set den samme kode du vil få hvis du er tilmeldt, sikkert kun tallet som er et andet som passer til din konto.

Den kode skal du indsætte på din side hvor du ønsker den skal vises, da jeg ikke kender din side og hvor den skal være kan jeg ikke præcis sige hvor du skal indsætten den.
Avatar billede Jonesdown Nybegynder
09. august 2009 - 13:04 #5
Jeg ved godt hvor den skal være, nede i bunden, hvordan gør jeg?
Hvad skal jeg åbne? Hvad skal jeg klikke på? Jeg er helt blank?
Avatar billede zips Juniormester
09. august 2009 - 13:08 #6
Giv et link til din side og forklaring på hvor i bunden det skal være, så skal jeg vise hvor du skal sætte det ind.

Hvilken fil det er ved jeg ikke før jeg ser din side, er det opbygget i et cms?

For så skal koden sikkert ind i den fil som indeholder din fotter.
Avatar billede ckh Nybegynder
10. august 2009 - 00:21 #7
Du har vel sådan set en tæller i statistikken fra din webserver/udbyder?

Er det ikke bare at læse den af, eller har jeg ikke forstået korrekt...
Avatar billede jb00797 Nybegynder
10. august 2009 - 11:15 #8
Hej

Jeg fandt denne tråd ved et tilfælde og ville lige besvare den, da jeg er en af de 3 stiftere af LiveCounter.dk

Vi hjælper meget gerne folk med at indsætte besøgstælleren, du er velkommen til at kontakte os(klik på kontakt inde på livecounter.dk).

Alternativ kan jeg hjælpe dig her, så andre måske kunne have glæde af svaret i fremtiden.

For at kunne hjælpe dig har jeg brug for et link til din hjemmeside, du må også meget gerne skrive hvordan du normalt redigere din hjemmeside.

Med venlig hilsen
Søren Sieg Jensen
LiveCounter.dk