Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
13. august 2009 - 14:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logo/website design

Hej eksperter

Der skulle tilfældigvis ikke sidde en multimedie designer (elev) som kunne tænke sig at lave et stykke kreativt arbejde for mig...

Er igang med at opstarte mit eget firma og skal dertil bruge en hel omgang grafik, lige fra logo til webside...

Firmaet kommer til at tilbyde fotografering og 2d/3d plantegninger til ejendomsmæglere og folk som vil sælge selv...

Udkast til have design, evt til anlægsgartnere men skam også til GDS folk, og lignende...

Så vi skal gerne læne os op af det...

Hjemmeside skal indeholde følgende menu punkter:
Forside, Kontakt, Ydelser, Referencer, Galleri

Samt en login boks

Pris? Kom med et fornuftigt pris udkast...

Evt. kontakt igennem info@smartplan.dk, husk referencer vis du har sådan nogle

/Teknisk designer
Avatar billede hoeks Nybegynder
14. august 2009 - 16:55 #1
Jeg kan hjælpe dig med at lave et fornuftigt website som bliver sat op i joomla CMS.
Prisen er til at forstå, og du kan se et par enkelte referencer på min side:
http://hoeks.dk/referencer

Derudover har jeg lavet alt på http://www.joomlatutorials.dk/ , hvilket burde være en forsikring for dig om, at jeg ved hvad jeg laver :)

du kan kontakte mig på 50451292 eller rasmus[at]hoeks.dk
Avatar billede paaskehare Nybegynder
19. august 2009 - 11:56 #2
Jeg kan sagtens lave avancerede webløsninger, nogle referencer kan ses her:

http://www.paaskehare.dk

og her er lidt grafik i mit gallery:

http://paaskehare.deviantart.com/gallery/

Jeg bygger mine webløsninger fra bunden og ud fra kundens ønsker og behov, jeg gør ikke brug af et færdiglavet CMS system der er så udbredt at stortset alle kan sætte det op og bruge det.

Hvis du har lyst til at bruge et færdigbygget system som Joomla, så foreslår jeg at du sætter det op selv, i stedet for at betale en gut for det. Det hele er så lige til.

Hvis du derimod ønsker noget personligt og 'professionelt', så kan jeg sagtens hjælpe mig, du skal være mere end velkommen til at kontakte mig enten via siden her, eller via e-mail (paaskehare@gmail.com).

- Håber at høre fra dig :)
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
19. august 2009 - 15:19 #3
Tak til jer som har svaret både her og i mails, jeg har nu valgt nogle til at give et tilbud, til i andre mange tak...