Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
17. august 2009 - 14:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gennemsigtigt layer fjerner billeder i baggrunden i IE

Hej Eksperter

Jeg har et netværk af billeder (3x3 i div-tags med position:absolute) der, hvis man klikker på dem, hver især åbner et overliggende "vindue" (overlay) vha. javascript. Samtidig blegnes baggrunden ved hjælp at et mellemliggende hvidt div-tag (ovl_bgfilter) som er halvt gennemsigtigt.

function openCase(id) {
    document.getElementById("ovl_bgfilter").style.visibility = "visible";
    document.getElementById("overlay").style.visibility = "visible";
    fadeTo(document.getElementById("ovl_bgfilter"), 50);
    fadeIn(document.getElementById("overlay"));
}

fadeTo() og fadeIn() er funktioner der fader opacity over tid.

Problemet er at når man i Internet Explorer trykker på et af billederne, forsvinder en del af baggrunds-billederne, tilsyneladende uden noget mønster. Prøv selv: http://www.birgittefjord.dk/beta03

Det virker som det skal i andre browsere (Har prøvet i Firefox, Chrome og Safari)

På forhånd tak for hjælpen, Mesteren
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
03. februar 2011 - 12:25 #1
Timeout
Avatar billede mesteren_selv Nybegynder
03. februar 2011 - 12:25 #2
Hov, svar