Avatar billede mtj111 Novice
21. august 2009 - 19:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

US/UK Windows 7: oversættelse?

Hej

Hvis jeg køber en Windows 7 i England, er den så på amerikansk engelsk?

Med venlig hilsen
Michael
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2009 - 23:22 #1
den er på engelsk men du kan efter installation hente via update div sprogpakker og skifte til hvilket sprog du ønsker - næseten.

hvis du senere vender hjem til danmark og vil bruge den på dansk henter du dansk og det er det.

m.v.h
Avatar billede mtj111 Novice
21. august 2009 - 23:52 #2
Jeg vil have Windows 7 på engelsk (ikke på dansk), og gerne amerikansk engelsk.

Derfor ville jeg bare høre om der findes en UK engelsk og en US engelsk version af Windows 7. Eller kun US ligesom jeg mener XP kun eksisterer i?

Sprogpakkerne virker vel også kun i Ultimate?
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2009 - 00:12 #3
den findes kun på engelsk. jeg kan ikke se den på amerikansk/engelsk i hvert fald ikke i min ultimate version.
Avatar billede mtj111 Novice
23. august 2009 - 17:04 #4
Hvis den kun findes på "engelsk" vil jeg skyde på, at det er amerikansk engelsk - og ikke britisk engelsk.

Er der nogen der kan bekræfte dette?
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2009 - 19:26 #5
det er jo microsoft der laver den så den er vel amerikansk - engelsk hvis det er så vigtigt men generelt tror jeg ikke der er den store forskel og at de selvfølgelig har taget højde for nuancer i sproget.

m.v.h
Avatar billede Julbeck Nybegynder
29. september 2009 - 19:00 #6
Husk også at du ikke får "æøå" på en computer fra England. De vil være tilgængelig hvis du skifter sprog, men så skal tastaturet evt. markeres med små dymo bogstaver.
Avatar billede mtj111 Novice
29. september 2009 - 19:28 #7
Hej

Mange tak for jeres input.

Jeg har downloadet Win7 RTM, og bruger den pt. som en 30-dages demo (som jeg lovligt forlænger til 90 dage).

Den 22. oktober vil jeg så købe en licens og indtaste produktnøglen i min nuværende installation.

treatmenice: Læg et svar :)

Med venlig hilsen
Michael
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2009 - 08:07 #8
ok.
32 bit versionen kører hammer godt. i beta udgaven kan der være små aplications fejl altså problemer med at læse fra asus bundkort cd og sådan noget men i følge mine oplysninger fra en prof er det blevet rettet i den fulde udgivne version til firmaer.

m.v.h
Avatar billede mtj111 Novice
30. september 2009 - 09:10 #9
Jeg kører 64-bit, og det kører også bare derudaf - lige fra installationen :) Så det er bare superdejligt!

Michael