Avatar billede misbruger Nybegynder
27. august 2009 - 08:59 Der er 1 løsning

Og så forsvandt æøå

Min outlook 2007 har besluttet sig for ikke at kende æøå mere.

Min antagelse er, at hvis jeg har skrevet en mail fra min iPhone, så holder Outlook efterfølgende op med ville bruge æøå.

Jeg har checket min maskines internationale indstillinger, og det er Dansk, Dansk, Dansk.
Min iPhone er Dansk (ikke jail-breaket dansk, men rigtig dansk)
Under Outlook indstillinger er tegnsætningen sat til Vesteuropæisk.

Hmmm mens jeg skrive har jeg bemærket at min Messenger heller ikke vil åøæ.

Alle andre programmer vil gerne (deriblandt resten af office pakken)
Tja selv IE vil åææøøæåååøøææååøÆØÅÅÆØÆ ;D

Hwa' fand'n forgår der ??????
Avatar billede misbruger Nybegynder
17. februar 2011 - 19:35 #1
luk