Avatar billede Hosh Nybegynder
29. august 2009 - 15:50 Der er 1 kommentar

Css server med WC:S og DM mod.

Hej alle eksperter.

Jeg har tænkt mig at hoste en css server hos inx-gaming, og jeg vil gerne have WC:S og DM mod på, men kan jeg vælge det når jeg hoster den eller skal jeg gøre noget helt andet? - Håber der er nogle der har erfaringer med dette emne. For jeg vil gerne have hjælp hurtigst muligt.

Jeg ville være glad for et svar. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. august 2009 - 18:16 #1
Jeg har tænkt mig at hoste en css server hos inx-gaming, og jeg vil gerne have WC:S og DM mod på, men kan jeg vælge det når jeg hoster den

Har du ikke kigget deres side igennem?
Hvorfor en udenlandsk udbyder?