Avatar billede killerloopen Novice
03. september 2009 - 12:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hosting af shop og cms

Vi skal igang med at køre en shop løsning og har fået nedenstående mail fra vores leverandør. Så er spørgsmålet, hvem kan det og hvem kan anbefales... Da det er et nyt koncept, skal det spille, men samtidigt være til at betale sig fra og hvad er det så... (200-400,- mdr.) ved ikke om det er urealistisk. Hvis øhhh når det bliver en succes er økonomien ikke det store problem.

----------------------------------------------------------
You will need ImageMagick, for image manipulation, gif2png if you are using gif (most people aren't these days).  PHP 5 with all PEAR extensions, MySQL
4 or 5 are essential. Apache will be standard if you use LINUX.  Don't go down the Windows route is my advice.
----------------------------------------------------------

Ser frem til nogle gode seriøse forslag/råd o.lign.

/Ole
Avatar billede kiilerrich Nybegynder
03. september 2009 - 13:42 #1
Prisen kommer an på hvormeget plads du/i skal bruge... Men et forslag kunne være

http://www.one.com/da/

www.dmerhverv.dk
Avatar billede killerloopen Novice
22. september 2009 - 07:03 #2
Den nuværende udvikler af CMS løsningen kom med et godt tilbud...