Avatar billede TNPihl Novice
04. september 2009 - 12:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sletning af Favoritter?

Jeg bruger Internet Explorer 8. Når jeg vil slette nogle af min links jeg har gemt i oversigten Favoritter giver det mig problemer. Jeg højreklikker og vælger slet, og så er de rigtig nok forsvundet fra listen som jeg ønsker. Men det mystiske er så når jeg har genstartet computeren er alle de favoritter jeg tidligere har slettet kommet tilbage.

Nu har jeg prøvet flere gange at komme af med dem, men de dukker hver gang tilbage?! Nogle der har oplevet det samme og hvad kan man gøre for at de er fjernet permanent?
Avatar billede dragonknight Juniormester
04. september 2009 - 13:03 #1
Også hvis du bruger Favoritter > Arranger favoritter, og sletter dem derfra ?
Avatar billede TNPihl Novice
04. september 2009 - 13:26 #2
Ja, det er det samme.
04. september 2009 - 13:46 #3
W2000, XP, Vista, Win7, ... ???
Avatar billede vejmand Juniormester
04. september 2009 - 13:46 #4
Prøv at slette dem fra denne mappe:
C:\Documents and Settings\*Dit brugernavn*\Foretrukne
Avatar billede TNPihl Novice
04. september 2009 - 14:01 #5
Jeg bruger Windows XP. Har også prøvet at slette dem direkte fra Windows Stifinder, men mærkeligt nok med samme resultat. Der sletter jeg dem permanent med. Men hver gang jeg har startet computeren på ny er de tilbage igen. :(
Avatar billede vejmand Juniormester
04. september 2009 - 14:09 #6
Kan det mon skyldes at de også ligger her:
C:\Documents and Settings\All Users\Foretrukne

Jeg ved det ikke, min er tom i den sti.....
Avatar billede vejmand Juniormester
04. september 2009 - 14:11 #7
Eller måske der er installeret 3. parts program som beskytter start-side og lign.?
Avatar billede TNPihl Novice
04. september 2009 - 14:21 #8
Min sti er også tom i All Users. Jeg har installeret Windows Live Tool Bar og en Tool Bar BHO. Tvivler på at det kan skyldes dem, men vil afinstallere dem, og se om det kan hjælpe.
Avatar billede lx2ba Novice
04. september 2009 - 14:21 #9
Har du måske en Avantbrowser?
Den benytter, så vidt jeg husker, favoritterne i IE.
Avatar billede TNPihl Novice
21. maj 2011 - 17:36 #10
Gammel tråd lukket