Avatar billede ladyhawke Novice
11. september 2009 - 12:45 Der er 9 kommentarer

Banner til bogside

Jeg er ved at lave en side til en bogsamling etc. og jeg mangler et banner, som gerne skal være inspireret af gammelt bibliotek/bogsamling og "Exlibris".

Der kan f.eks. findes inspiration her: http://images.google.dk/images?hl=da&source=hp&q=exlibris&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

og her:
http://images.google.dk/images?hl=da&um=1&sa=1&q=library&aq=f&oq=&start=0

Jeg vil gerne have et banner, som er et Exlibris mærke, allerhelst med mulighed for at jeg selv kan ændre selve navnet (i første omgang skal det være "Noesgaard"), bruger Gimp til grafik, men den kan så vidt jeg husker læse en del formater.

Størrelsen er ret fri, men bredden må gerne være op til 1024px.

Så altså er der nogen af jer kreative mennesker der kan hensætte mig i et gammelt, let støvet bibliotek? :o)
Avatar billede vhanspige Nybegynder
12. september 2009 - 23:16 #1
Hejsa
Jeg vil gerne høre mere om det? :)
Send mig en mail på Haugaard_125@hotmail.com

Mvh Ina
Avatar billede -flow- Nybegynder
22. september 2009 - 10:39 #2
Er der evt. et link til din hjemmeside?
Vil også gerne høre mere om det mulle_nus@hotmail.com
Avatar billede ladyhawke Novice
22. september 2009 - 11:03 #3
Siden er ikke online pt.

Detaljer i designet skal gerne lægge sig op ad banneret og der er frie hænder til at være kreativ, bare temaet er bøger og helst med teksten "Exlibris Noesgaard" evt. i en udgave hvor jeg kan rette teksten.
Avatar billede helle100 Nybegynder
22. september 2009 - 18:24 #4
Avatar billede ladyhawke Novice
23. september 2009 - 08:03 #5
Forslaget ser spændende ud :o)

Kunne man evt. gøre teksten en smule tydeligere, måske med en gylden farve i midten af bogstaverne?

I hvert fald er temaet rigtig fint, gode gamle bøger :o)
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. september 2009 - 08:42 #6
Avatar billede ladyhawke Novice
23. september 2009 - 08:51 #7
Foreløbig fører denne: http://gemdet.nu/image-8C42_4AB9C318.jpg

Kan godt lide den lidt gammeldgs skrifttype og teksten er tydeligere at læse :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
25. september 2009 - 10:48 #8
Avatar billede ladyhawke Novice
22. oktober 2009 - 13:37 #9
Nu er det nogen tid siden jeg sidst har skrevet i tråden, er der nogen af jer der har muglighed for at levere en psp eller lign fil, så jeg kan justere teksten?