Avatar billede bgjensen Nybegynder
14. september 2009 - 08:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dualhead2go samme billede på skærmene

Kan man med Matrox's Dualhead2go få det samme billede på begge de skærme man tilslutter, eller er den kun til 2 forskellige billeder?
Avatar billede nixfix Nybegynder
14. september 2009 - 09:19 #1
Kender ikke omtalte produkt, men har selv erfaring med Matrox G450 / G550.
Der kan du trække skrivebordet over på skærm nr. 2. - Eller vælge et andet skærmbillede.
Nu skriver du ikke om det er en stationær eller bærbar, så mit svar er baseret på stationær, hvor du bare sætter kortet i ledigt slot. Herefter installerer du driveren. Meget enkelt at have med at gøre
Du kan se data på www.matrox.com. Søg på G450 eller G550
Held og lykke
Nixfix
Avatar billede bgjensen Nybegynder
14. september 2009 - 09:22 #2
Det er en stationær, men har dualhead2go, så er nød til at finde ud af om det virker til det jeg skal bruge det til, eller om det skal sendes tilbage.
14. september 2009 - 09:26 #3
Jeg kører med nævnte [dualhead2go] - det 'opfører' sig som en alm. DualHead kort alá G450 / G550.
Mener ikke at du 100% kan få samme billed på begge skærme!

Der skal du bruger en VGA splitterbox ->
http://www.eksperten.dk/spm/886339