Avatar billede boxerfjaes Nybegynder
16. september 2009 - 10:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sender spam mails til alle mine kontaktpersoner...

Hej Eksperter.

Jeg har et problem med min hotmail, jeg sender jævnligt spam til alle mine kontaktpersoner. Mine antivirus programmer kan ikke finde noget skummelt (Windows Defender, Malwarebytes' Anti-Malware og McAfee Security Center).

Jeg har nu slette alle mine kontaktpersoner i håb om at jeg på den måde kan undgå at genere alt for mange. Det ville naturligvis være sjovere hvis jeg kunne undgå dette.

MVH
Marvin.
16. september 2009 - 10:47 #1
Du skriver HOTMAIL - altså en WEB baseret
... det er ikke nødvendigvis DIG eller DIN PC !

En eller et eller andet har 'opsnappet' dit kodeord og mere eller mindre automatisk (mis)bruger din konto!

Du skal ÆNDRE kodeord til din HOTMAIL NU ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2009 - 19:15 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. september 2009 - 19:18 #3
Ændre kodeord = husk at bruge en blanding af små/store bogstaver OG tal.
Avatar billede boxerfjaes Nybegynder
16. september 2009 - 19:41 #4
Tak for hjælpen.
Smider et svar?
16. september 2009 - 19:43 #5
Ping...